مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 18:572022-04-10اقتصادي

صنعت اسباب بازی رو به پیشرفت است


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: صنعت اسباب بازی رو به پیشرفت است و به زودی شاهد جهش و رونق بیشتری در حوزه اسباب بازی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی علی اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم افتتاحیه نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی های ایرانی، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری نمایشگاه هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی هستیم و حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم امروز نشان دهنده اهمیت دادن ایشان به مقوله کودکان و اسباب بازی است.

وی ادامه داد: کسی نمی تواند در آموزش و پرورش کار کند اما درکی از کودک و نوجوان نداشته باشد؛ یکی از ابزارهای بسیار مهم که زندگی کودکان با آن گره خورده بازی و اسباب بازی است.

علی اکبرزاده اضافه کرد: در کانون به مقوله اسباب بازی و بازی اهمیت ویژه ای داده می شود که نمود آن همین جشنواره و حضور در مجامع ملی و بین المللی است؛ در دو روز گذشته عضو انجمن بازی و اسباب بازی آسیا شدیم و این عضویت می تواند علاوه بر تأثیرپذیری، تأثیرگذاری هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه با هدف شناسایی اسباب بازی ایرانی ـ اسلامی وارد این عرصه می شویم، گفت: بیش از 30 درصد افراد حاضر در نمایشگاه امسال از شرکت های دانش بنیان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت اسباب بازی رو به پیشرفت است

صنعت اسباب بازی رو به پیشرفت است