مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:472022-04-10اقتصادي

رشد اقتصادی امسال باید 8درصد باشد که 3.5درصد از بهره وری تامین شود


هدف این است که در بودجه امسال رشد اقتصادی 8درصد باشد که 3.

5درصد آن قرار است از محل بهره وری تامین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از اتاق تعاون ایران ، امروز در سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران و در راستای تحقق سهم بهره وری در رشد اقتصادی کشور، تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق تعاون ایران با ماموریت توسعه همه جانبه و کیفی فعالیت های بخش تعاونی در حوزه های مختلف، تقویت اتاق های تعاون استان ها و کمک به افزایش سهم بخش تعاون از اقتصاد ملی و سازمان ملی بهره وری ایران به عنوان متولی امر سیاست گذاری، تنظیم گری، برنامه ریزی، پایش و ارزیابی بهره وری عوامل تولید در کشور امضا شد.

در این مراسم، بهمن عبداللهی رییس اتاق تعاون ایران، ضمن تبریک سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران و آرزوی قبولی طاعات در ایام ماه مبارک رمضان بیان داشت: موضوع بهره وری یکی از مولفه هایی است که در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: 30 درصد از رشد اقتصادی باید از محل بهره وری تامین شود که در حال حاضر سهم بهره وری از رشد اقتصادی رقم قابل توجهی نیست.

عبداللهی با تاکید بر آمادگی اتاق تعاون ایران برای همکاری و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های سازمان ملی بهره وری ابراز داشت: بخش تعاون به عنوان یکی از بخش های اقتصادی کشور، می تواند از تخصص و ظرفیت و توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی امسال باید 8درصد باشد که 3.5درصد از بهره وری تامین شود

رشد اقتصادی امسال باید 8درصد باشد که 3.5درصد از بهره وری تامین شود