مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-10اقتصادي

میانگین اجرای طرح هادی روستایی در گیلان 49.3 درصد است


مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان با اشاره به اینکه طرح هادی 612 روستای استان نیازمند بازنگری است، گفت: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در گیلان 49.

- 3 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد دائمی یکشنبه در نشست خبری به مناسبت تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تأمین مسکن محرومان یکی از دغدغه های امام (ره) بود، اظهار کرد: تأمین مسکن از وظایف اصلی بنیاد مسکن است.

دائمی با اشاره به اینکه برای ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی، تسهیلات 200 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 20 ساله اختصاص می یابد، گفت: تفاهم نامه هایی بین کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) برای ساخت مسکن محرومان در روستاها با کمک های بلاعوض و پرداخت تسهیلات در روستاها انعقاد کرده ایم.

بیش از 557 میلیون تومان کمک حساب 100 امام به گیلان وی ادامه داد: بیش از 557 میلیون تومان کمک بلاعوض نقدی و غیرنقدی به حساب 100 گیلان انجام شده که 149 میلیون تومان نقدی و بقیه نیز به صورت مصالح و خدمات دیگر بوده است.

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه 241 میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض از سوی هیئت امنای حساب 100 کشور به گیلان اختصاص یافته است، ادامه داد: در همین راستا 26 خانوار محروم شهری و روستایی برای تکمیل و بازسازی واحدهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین اجرای طرح هادی روستایی در گیلان 49.3 درصد است

میانگین اجرای طرح هادی روستایی در گیلان 49.3 درصد است