مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-10سياسي

شهدای روحانی حرم رضوی به دنبال امید آفرینی واقعی بودند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: شهیدان اصلانی و دارایی روحانیان جهادگری بودند که سال های زیادی در حاشیه های مشهد در حال خدمت به مسلمانان شیعه و سنی و امید آفرینی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباسعلی گرزین عصر یکشنبه در تجمع محکومیت اقدام تروریستی در به شهادت رساندن طلاب جهادی در حرم رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ اسلام اظهار کرد: امام خمینی با انقلاب خود هویت جمهوری اسلامی را به آن برگرداند و سفره شهادت را برای عاشقان این راه پهن کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سخنان امیرالمومنین افزود: اولیای خدا هیچ گاه از دشمن نمی هراسند و پشت به دشمن نمی کنند، آنها دو راه پیش رو دارند یا پیروز میدان می شوند و یا به فیض شهادت می رسند و در هر دو حالت سعادتمند هستند.

وی اضافه کرد: پیشوای نخست شیعیان عالم می فرماید، اشخاصی مثل جعفر بن ابیطالب در جبهه حق ایستادگی کرده و شهید می شوند و عده ای دیگر منتظر رسیدن به فیض عظیم شهادت می شوند و من جز منتظران هستم.

همین روایت خط عبودیت، امنیت و عظمت را برای ما روشن کرده و به ما می فهماند که خط اعتماد به خداوند و حرکت در مسیر بندگی تنها راه سعادت بشر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای روحانی حرم رضوی به دنبال امید آفرینی واقعی بودند

شهدای روحانی حرم رضوی به دنبال امید آفرینی واقعی بودند