مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-10سياسي

سپهبد صیاد شیرازی؛ شهیدی که نماد همدلی و اتحاد سپاه و ارتش بود


فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به محبوبیت شهید صیاد شیرازی در میان نیروهای سپاه گفت: این شهید یک نظامی باتقوا، با اخلاص و نمادی از همدلی سپاه و ارتش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار یداله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز در آیین بزرگداشت بیست و سومین سالروز شهادت امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، این شهید را الگوی خود برشمرد و گفت: شهید صیاد شیرازی مظهر اتحاد و انسجام نیرو های مسلح به ویژه ارتش و سپاه بود.

سرداربوعلی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی نقشی تعیین کننده در عملیات های دفاع مقدس به عهده داشت افزود: این بزرگ مرد قرارگاه مشترک سپاه و ارتش را بنا کرد و از غرب در مقابله با ضد انقلاب ورود کرد تا ما بتوانیم عملیات های بزرگ دفاع مقدس را انجام دهیم.

وی به پرافتخارترین عملیات های شهید صیاد شیرازی از جمله عملیات های طریق القدس، سوسنگرد، فتح المبین، بیت المقدس اشاره کرد و گفت: عملیات های متعدد مشترکی با همکاری سپاه، ارتش و حتی جهاد و نیروی انتظامی در قالب لشکر روح الله انجام شد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سپهبد شهید صیاد شیرازی، یک نظامی باتقوا، با اخلاص و تمام عیار بود که در همه سال های خدمت، به عنوان فرمانده و استادی نمونه در همه فعالیت های خود به ائمه اطهار توسل داشت و همواره تلاش می کرد دانش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپهبد صیاد شیرازی؛ شهیدی که نماد همدلی و اتحاد سپاه و ارتش بود

سپهبد صیاد شیرازی؛ شهیدی که نماد همدلی و اتحاد سپاه و ارتش بود