مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-10سياسي

تبیین اولویت های پیش روی شهرداری تبریز


شصت و ششمین جلسه ی شورای شهر تبریز روز یکشنبه 21 فروردین با حضور رییس، اعضای شورای شهر و شهردار کلانشهر تبریز در عمارت ساعت برگزار شد.

- رسول برگی رییس شورای شهر تبریز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: کلیات بودجه سال 1401 در روزهای گذشته به تایید هیات تطبیق فرمانداری رسید که قدردان این هستیم و مطمئنا در روزهای آتی تعاملات بیشتری با هیات تطبیق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: متاسفانه مدت ها است که در شرکت بهره برداری قطار شهری انواع و اقسام سرقت ها رخ می دهد اما شرکت و شخصی که باید در این رابطه پاسخگو باشد، جوابگو نیست و حتی افتخار نمی دهند در جلسه حضور داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه سرقت های میلیاردی را میلیونی جا زده و به راحتی سرپوش می گذارند، گفت: از شهردار درخواست داریم سریعا به موضوع ورود کند و ناگفته نماند که قطار شهری تبریز برای 50 سال لوازم یدکی داشت ولی الان گفته می شود فقط اندازه 30 سال باقی مانده است.

برگی افزود: مستندات بسیاری در این راستا وجود دارد و اگر به مسائل شرکت بهره برداری وارد نشویم، بیت المال ضایع می شود و هدررفت هایی را در این راستا شاهد خواهیم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: میلیاردها تومان پول هزینه شده و افراد برای طی دوره های آموزشی راهبری به چین اعزام شده اند، اما الان در دفتر مدیرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اولویت های پیش روی شهرداری تبریز

تبیین اولویت های پیش روی شهرداری تبریز