مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-10ورزشي

ورزش قابلیت همبستگی بین ادیانی دارد


عضو هیئت رییسه فدراسیون تنیس روی میز گفت: براساس منشور المپیک، هدف از ورزش ایجاد دوستی و رفاقت فارغ از سیاست زدگی است تا بتوانیم در جامعه مدرن امروز، - روابط دوستانه و بهتری را برای ساختن دنیایی بهتر داشته باشیم.

مهدی تکابی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز نمایندگان ادیان الهی که به مناسبت روز جهانی تنیس روی میز در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: 6 آوریل هر سال روز جهانی تنیس روی میز است که جز معدود رشته هایی محسوب می شود که در تقویم سازمان ملل نیز به ثبت رسیده است، تا سال 98 این توفیق را داشتیم که روز جهانی تنیس روی میز را با تلفیقی از نمادهای تاریخی اصفهان در محل پل خواجو برگزار کنیم و بازتاب آن نیز به نحوی بود که هر زمان نام تنیس روی میز و گرامیداشت این روز به میان می آید، تداعی کننده پل خواجوی اصفهان است.

وی افزود: امسال فدراسیون جهانی از کشورها درخواست کرد با ایده های خاص این مراسم را برگزار کنند که در ایران با شعار صلح و دوستی برای تمام ادیان الهی برگزار شد.

به هرحال ایده بسیار زیبایی بود و در مدت زمان بسیار کوتاهی که داشتیم طراحی و دعوت برای برگزاری این مسابقات انجام شد و مسابقات در قالب مراسمی ساده، اما با گرمی و جوی دوستانه برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش قابلیت همبستگی بین ادیانی دارد

ورزش قابلیت همبستگی بین ادیانی دارد