مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-10اقتصادي

آغاز فروش اینترنتی اسباب بازی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی


محصولات هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علاوه بر فروش حضوری در محل نمایشگاه، از 24 تا 28 فروردین در فروشگاه اینترنتی محصولات کانون در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایشگاه و بازار فروش هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 21 فروردین آغاز و علاقه مندان می توانند از 24 فروردین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی digikanoon.

ir این اسباب بازی ها را تهیه کنند.

همچنین فروش حضوری در نمایشگاه واقع در محل کانون در خیابان حجاب تهران برقرار است.

رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری در این باره توضیح داد: هر تعداد اسباب بازی که به تایید شورای نظارت بر اسباب بازی برسد و دارای استانداردهای کانون باشد، در سایت دیجی کانون بارگذاری می شود و ما از سومین روز نمایشگاه، این اسباب بازی ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی کانون با 10 درصد تخفیف به فروش می رسانیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را می کنیم تا بسته های خریداری شده، در مدت زمان حداقل 72 ساعت به دست مصرف کنندگان در هر نقطه از کشور برسد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری اظهار کرد: فروش آنلاین اسباب بازی ها از طریق سایت تا 28 فرودین ادامه دارد و در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش اینترنتی اسباب بازی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

آغاز فروش اینترنتی اسباب بازی های هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی