مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-10سياسي

وجه تمایز ارتش ایران با سایرین پایبندی به ارزش های اسلام است


ارتش با پایبندی به اعتقادات، ارزش ها و آرمان های اسلام در مقایسه با سایر ارتش های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

- آیت الله سید احمد خاتمی گفت: ارتش با پایبندی به اعتقادات، ارزش ها و آرمان های اسلام در مقایسه با سایر ارتش های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در جمع دانشجویان، فرماندهان و استادان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اینکه امروز جایگاه ارتش در تراز جمهوری اسلامی ایران قرار دارد گفت: نیروهای مسلح کشورمان به ویژه ارتش سرافراز و مردمی با پایبندی به اعتقادات، ارزش ها و آرمان های اسلام در مقایسه با سایر ارتش های جهان جایگاهی کاملا ممتاز و والایی دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه های نظامی امیدهای آینده نظام اسلامی هستند اظهار داشت: جوانان باغیرت، متعهد و تلاشگر این سرزمین با اولویت قرار دادن ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی نمی گذارند کمترین آسیبی به این نظام مقدس وارد شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ارتش امروز، دقیقا همان ارتشی است که حضرت امام خمینی (ره) می خواست و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آن را شجره طیبه برمی شمارند، تصریح کرد: معرفت، بینش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه تمایز ارتش ایران با سایرین پایبندی به ارزش های اسلام است

وجه تمایز ارتش ایران با سایرین پایبندی به ارزش های اسلام است