مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-10فرهنگي

گفتگوی حوزه و هنرمندان برای یافتن پاسخ های کاربردی در زمینه موسیقی


رییس حوزه هنری استان قم درباره بخش موسیقی گفت: در این بخش نیاز است که اهل فن با علما گفت وگو کنند و سو تفاهمات را رفع کنند.

- ایسنا/قم رییس حوزه هنری استان قم درباره بخش موسیقی گفت: در این بخش نیاز است که اهل فن با علما گفت وگو کنند و سو تفاهمات را رفع کنند.

محمدعلی روزبهانی، رییس حوزه هنری استان قم، در نشست خبری هفته هنر انقلاب اسلامی که در سالن آسمان حوزه هنری قم برگزار شد، عنوان کرد: اگر هنر معاصر ایران مطالعه شود به دو بخش قبل و بعد از انقلاب اسلامی تقسیم می شود که در بعد از انقلاب اسلامی شاهد آشتی طبقه متدین و انقلابی با هنر هستیم.

وی با بیان اینکه ورود امام خمینی (ره) به ایران با آثار هنری از جمله سرود خمینی ای امام، برخیزید ای شهیدان (در بهشت زهرا) و.

همراه بود، گفت: امام خمینی (ره) در سخنرانی اول خود به هنر و سینما اشاره می کنند و این درحالی است که مراجع وقت به دلیل نوع فیلم های آن زمان، حرمت سینما را اعلام کرده بودند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) بین هنر و آن مسائل اخلاقی تفکیک قائل می شوند و بیان می کنند که با سینما مخالف نیستیم و مسجد هم اگر ایجاد فساد کند خرابش می کنیم که با این سخن بین مسجد و سینما فاصله ای نمی گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی حوزه و هنرمندان برای یافتن پاسخ های کاربردی در زمینه موسیقی

گفتگوی حوزه و هنرمندان برای یافتن پاسخ های کاربردی در زمینه موسیقی