مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-10سياسي

سفره افطار امام رئوف در ماه مهمانی خدا+عکس


همزمان با ماه میهمانی خدا سفره افطار امام رئوف گسترده است و روزانه ده ها هزار بسته افطاری و غذای متبرک میان زائران و مجاوران امام رئوف توزیع می شود.

- خبرگزاری فارس- گروه قرآن و فعالیت های دینی: همزمان با ماه مبارک رمضان خادمان آستان قدس رضوی ده ها هزار بسته افطاری و غذای متبرک میان زائران و مجاوران و همچنین مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد توزیع می کنند.

  توزیع روزانه 40 هزار بسته افطاری در حرم مطهر امام رضا (ع) توزی بسته های افطاری ساده در حرم مطهر رضوی از روز دوم ماه مبارک رمضان آغاز شده و طی آن روزانه 40 هزار بسته افطاری میان زائران توزیع می شود.

  توزیع افطاری در صفوف نماز جماعت، صحن ها و رواق های حرم مطهر این کار از روز 15 فروردین ماه، مصادف با دومین روز ماه رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

بسته های افطاریی ساده هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در صفوف نماز جماعت، صحن ها و رواق های حرم مطهر رضوی توزیع می شود.

توزیع هفت هزار کاسه حلیم بین زائران و مجاوران این بسته های افطاری ساده شامل نان، پنیر، خرما، حلوا شکری و کشمش است که توسط خادمان حرم مطهر توزیع می شود.

همچنین در ماه مبارک رمضان هر شب، هفت هزار کاسه حلیم بین روزه داران و در جوار بارگاه ملکوتی رضوی در راسته بازار و باب الهادی (ع) توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفره افطار امام رئوف در ماه مهمانی خدا+عکس

سفره افطار امام رئوف در ماه مهمانی خدا+عکس