مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-10سياسي

طرح «هر محله یک قربانی» به مناسبت میلاد امام حسن (ع) اجرا می شود


مسئول قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) از اجرای طرح بزرگ شهر همدل در محله ها خبر داد و گفت: طرح هر محله یک قربانی برای کمک به نیازمندان همزمان با میلاد امام حسن (ع) اجرا می شود.

- ، حجت الاسلام میکاییل محمدپور بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) 10 شعبه در استان مازندران و یک شعبه در شهرستان زابل دارد که در بحران ها در سراسر کشور پای میدان بوده و در طول سال هم به مستضعفین خدمت می کند؛ این قرارگاه هر سال برای ولادت امام حسن کار مهم و ویژه ای را در نظر می گیرد.

وی با اشاره به هم نامی قرارگاه جهادی با نام امام حسن مجتبی (ع) گفت: در سال جاری سعی کردیم با توجه به منویات رهبر انقلاب که بر اهدای قربانی به نیازمندان و رسیدگی به محله تأکید دارند، طرح هر محله یک قربانی را در نظر داشته باشیم؛ این طرح از شهرستان بابلسر آغاز شده و استانی شده است که همه شهرستان ها پای کار این طرح هستند.

رییس قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: همدلی مردمی با هر محله یک قربانی در سراسر استان مازندران را مسجد به مسجد را پیگیری کردیم که تا با همکاری ائمه جماعات، هیئات امنا مساجد و حسینیه ها، گروه های جهادی و خیریه ها، هیئات مذهبی و قرآنی، دهیاران و دیگر عزیزانی که جز ارکان مسجد و محله هستند، طرح بزرگ را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «هر محله یک قربانی» به مناسبت میلاد امام حسن (ع) اجرا می شود

طرح «هر محله یک قربانی» به مناسبت میلاد امام حسن (ع) اجرا می شود