مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:372022-04-10ورزشي

شمسی پور شهید شاخص ورزش کشور در سال 1401


سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از سوی وزارت ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران کشور سردار شهید علیرضا شمسی پور شهید شاخص ورزش و جوانان کشور در سال 1401 شد.

- علیرضا صفی زاده در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به این که سردار شهید علیرضا شمسی پور در سال 1342 در شهر همدان متولد شد، اظهار کرد: این شهید بزرگوار پس از دوران خدمت سربازی، فرمان امام خمینی (ره) را لبیک گفتند و برای تشکیل بسیج 20 میلیونی داوطلبانه به عضویت بسیج درآمدند.

وی افزود: سردار شهید شمسی پور پس از یک سال فعالیت در پایگاه بسیج مسجد امیرالمومنین (ع) لباس پاسداری بر تن کردند و از سال 63 برای دفاع از مرزهای کشور و نبرد با دشمن بعثی مدام در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند.

صفی زاده با اشاره به این که وی در عملیات کربلای 4 معاون دسته غواصی شد، خاطرنشان کرد: پس از شهادت داریوش ساکی فرماندهی این دسته را بر عهده گرفتند و از دوستان و هم رزمان سردار شهید علی چیت سازیان بودند و سردار چیت سازیان را الگوی خود می دانستند و در ماموریتی که به شهادت این سردار بزرگ سپاه اسلام منجر شد، ایشان همراه شهید چیت سازیان بود.

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: در عملیات والفجر 4 ارتفاعات کانی مانگا که از موقعیت حساسی برخوردار بود به عنوان محدوده عملیات لشکر 27 محمد رسول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمسی پور شهید شاخص ورزش کشور در سال 1401

شمسی پور شهید شاخص ورزش کشور در سال 1401