مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-10اقتصادي

اشتباه مسکن مهر را در نهضت ملی تکرار نمی کنیم


معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح نهضت ملی تقاضامحور است و اشتباهی که در بخشی از مسکن مهر شد که ابتدا ساخته می شد و بعد متقاضی شناسایی می شد اینجا انجام نمی شود.

- ، حمیدرضا سهرابی گفت: سالانه برای ساخت 200 هزار واحد در مناطق روستایی و 200 هزار واحد در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: برای تسهیلات مسکن روستایی در بخش یارانه نرخ سود بانکی مشکلاتی وجود دارد و سازمان برنامه و بودجه هنوز قطعی نکرده است و بانک مرکزی 18 درصد ابلاغ کرده و وقفه ای در کار مسکن روستایی ایجاد شده است و به رغم اینکه حدود 140 تا 150 هزار خانوار شناسایی شدند آماده کار هستند یا بخشی از کار را انجام دادند، متأسفانه این باعث یک وقفه ای در حوزه مسکن روستایی شده است.

سهرابی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه متأسفانه هنوز روی این قضیه که تأمین یارانه بکند یا تضمین نامه را ارائه دهد، هنوز نهایی نکرده و مقداری در این زمینه وقفه ایجاد شده است.

وی افزود: در بخش شهری 200 هزار واحد است که بر اساس متقاضیانی که وزارت راه و شهرسازی ما به عنوان قائم مقام و کارگزار وزارت راه و شهرسازی اعلام کند اقدام می کنیم و در هر نقطه ای که به ما زمین دادند و متقاضی معرفی کردند ما کار را شروع کردیم و از 200 هزار واحد حدود 82 هزار واحد تعریف شده است و 60 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه مسکن مهر را در نهضت ملی تکرار نمی کنیم

اشتباه مسکن مهر را در نهضت ملی تکرار نمی کنیم