مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-10اقتصادي

بهره برداری از 26 سد تا پایان سال جاری


وزیر نیرو با اشاره به زمان بندی دقیق پروژه ها در صنعت آب و برق کشور گفت: در سال جاری به طور میانگین برای هر 13 روز بهره برداری از یک سد برنامه ریزی شده است و بر همین اساس 26 سد تا پایان سال جاری یا به مرحله آبگیری رسیده یا بهره برداری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان امروز در نشست تخصصی مدیران صنعت آب و آبفای کشور فعالیت دولت سیزدهم را در چند ماه گذشته موثر دانست و گفت: در چند ماه گذشته ابتدا پروژه های دارای اولویت را شناسایی کردیم و سپس در مرحله تجهیز برای تکمیل پروژه ها، بسیاری از نیازهای وزارت نیرو را در قانون بودجه 1401 تجمیع کردیم.

وی با بیان اینکه مرحله سوم، اجرای پروژه های اضطراری است که برای تسریع در روند اجرای پروژه ها صورت می گیرد، ادامه داد: اصلاح ساختار مدیریت آب کشور یکی از مهم ترین موضوعات و جزو چهارمین اقدام موثر وزارت نیرو در این مدت است.

محرابیان شرایط امروز کشور را با سال های گذشته متفاوت دانست و اظهار کرد: در شرایط فعلی که فاصله معناداری بین تقاضا و عرضه وجود دارد، باید ابزار مدیریتی خود را تغییر دهیم.

وی همچنین در ادامه عدالت، شفافیت و قانون مداری را از اصول جدید مدیریتی آب عنوان کرد و بر رفع موانع موجود با بکارگیری صحیح این اصول تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 26 سد تا پایان سال جاری

بهره برداری از 26 سد تا پایان سال جاری