مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-10بين الملل

انتقال رییس جمهور فراری یمن به بیمارستان ملک فهد در ریاض


اخبار غیر رسمی حاکی از وخیم شدن حال رییس جمهور فراری یمن تحت فشار آل سعود و انتقال او به بیمارستان «ملک فهد» در ریاض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، اخباری مبنی بر انتقال عبد ربه منصور هادی رییس جمهور فراری و برکنار شده یمن که در ریاض به سر می برد، به بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان ملک فهد در این شهر پس از وخامت شدید وضعیت جسمانی وی منتشر می شود.

بر اساس این گزارش، برخی منابع ادعا می کنند، عربستان سعودی طی دو روز گذشته پس از این که هادی را مجبور به تشکیل شورای ریاستی برای تصدی اختیاراتش کرده، تمامی ارتباطات و تماسها را با وی قطع کرده و فرزندانش را در مکان نامعلومی بازداشت کرده است و حبس خانگی شدیدی را برای او وضع کرده است.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی هنوز هیچ طرف رسمی خبر انتقال هادی به بیمارستان ملک فهد در ریاض را تایید نکرده است ضمن این که تایید صحت این خبر از منابع مستقل امکان پذیر نبود.

بامداد روز پنجشنبه (7 آوریل)، عبد ربه منصور هادی رییس جمهور فراری یمن که به گفته برخی منابع رسانه ای تحت بازداشت خانگی رژیم سعودی به سر می برد، در ریاض از برکناری علی محسن الاحمر معاون خود و واگذاری قدرت خود به نهادی موسوم به شورای ریاستی خبر داد که تا پیش از این وجود خارجی نداشت یا حتی تشکیل آن هیچ مبنایی در قانون اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال رییس جمهور فراری یمن به بیمارستان ملک فهد در ریاض

انتقال رییس جمهور فراری یمن به بیمارستان ملک فهد در ریاض