مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-10سياسي

فشار به مردم با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی در ماه رمضان


حدود 8 ماه از رفتن حسن روحانی می گذرد، اما درد گرانی هنوز درمان نشده و مردم شب عید سختی را سپری کردند، اکنون در ماه رمضان با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی به شدت تحت فشار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 21 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رییس جمهور اظهار داشت: چون از رفتار و عملکرد وزارت نیرو به طور مطلق ناامید شده ام، شکایت مردم انقلابی استان اصفهان را از این تصمیمات نابخردانه اعلام می کنم زیرا راه اندازی پروژه بن- بروجن تصمیمی غیرعقلانی، غیرشرعی و غیرقانونی است، براساس کدام عقلی آب را از حوزه فقیر زاینده رود به حوزه غنی کارون منتقل می کنید؟ این تصمیمات مدیران باید در گینس ثبت شود! وی افزود: حدود 8 ماه از رفتن حسن روحانی و دولتش می گذرد، اما درد گرانی هنوز درمان نشده است، مردم شب عید سختی را سپری کردند، اکنون نیز در ماه مبارک رمضان با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی به شدت تحت فشار  هستند.

نماینده فلاورجان در مجلس تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی به همراه سازمان حمایت وزارت صمت نیز نقش تماشاچی بازار را به خوبی ایفا می کنند، مقادیر تولید گوشت، تخم مرغ، شیر نسبت به سال گذشته رشد کرده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار به مردم با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی در ماه رمضان

فشار به مردم با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی در ماه رمضان