مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-10فرهنگي

بازدید معاون هنری از کارگاه های نمایشگاه «هنر انقلاب»


معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری از کارگاه های آموزشی هنرهای تجسمی به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای نیاوران بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، محمود سالاری ـ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ به همراه علی اکبر صفی پور، مدیرکل مرکز آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری از کارگاه های آموزشی هنرهای تجسمی که به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی به مدت دو روز از 19 تا 20 فروردین در فرهنگسرای نیاوران برپا بود، بازدید و با هنرمندان گفت وگو کردند.

در حاشیه این بازدید سالاری در جمع هنرمندان، ضمن گرامیداشت آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: بیستم فرودین ماه شهادت بزرگمرد عرصه ی هنر دفاع مقدس، شهید مرتضی آوینی است؛ او که سال ها به تصویرگری از دفاع مقدس پرداخت و خالق روایت های بسیاری از آن روزگار شد و در این راه به فیض شهادت نایل آمد.

معاون امور هنری اضافه کرد: روزگاری جوانان ما برای آرمان ها و ارزش های جامعه مقاومت کردند و امروز در دوران جنگ نرم فرصت هایی است تا ارزش های والای جامعه را با استفاده از ابزارهای هنری به جهانیان نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون هنری از کارگاه های نمایشگاه «هنر انقلاب»

بازدید معاون هنری از کارگاه های نمایشگاه «هنر انقلاب»