مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-10سياسي

سیاست های راهبردی قوه قضاییه دقیق و هوشمندانه اجرا می شود


رییس مرکزحفاظت واطلاعات قوه قضاییه به سیاست های راهبردی قوه قضاییه مورد تاکید ریاست قوه قضاییه درسال 1401 اشاره و بر اجرای دقیق و هوشمندانه آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری؛ آیین تکریم و معارفه رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران با حضور حجت الاسلام علی عبداللهی رییس مرکزحفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان قضایی و استانی مازندران برگزار شد.

  رییس مرکز حفاظت واطلاعات قوه قضاییه با بیان برکات ماه رمضان این ماه عزیز را ماه وصول دانست و گفت: تمامی برکات آسمانی شامل قرآن کریم، تورات، انجیل، زبور و صحف دراین ماه نازل شده و باید به این ماه پر برکت پناه ببریم و از سفره تنعم خداوند در این ماه که هیچ محدودیتی ندارد بهره مند شویم.

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به سیاست های راهبردی قوه قضاییه مورد تاکید ریاست قوه قضاییه درسال 1401 اشاره و بر اجرای دقیق و هوشمندانه آن تاکید کرد و گفت: اولین موضوع مورد تاکید در سیاست های راهبردی، تلاش برای مرتفع کردن مشکلات کارکنان، رفع نیازمندی های همکاران قضایی واداری و توجه به درون سازمان است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های راهبردی قوه قضاییه دقیق و هوشمندانه اجرا می شود

سیاست های راهبردی قوه قضاییه دقیق و هوشمندانه اجرا می شود