مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-10سياسي

مشکل تملک و اسکان اهالی منطقه سد عمارت مرتفع شد


مسایل تملک و اسکان اهالی منطقه سد عمارت مرتفع شده و به زودی شاهد آبگیری این سد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی ظهر یکشنبه در بازدید از سد عمارت در شهرستان گرمی اظهار کرد: آبگیری سد عمارت در شهرستان گرمی مغان با توجه به اتمام فاز عملیاتی و اقدامات لازم، اردیبهشت ماه امسال آغاز می شود.

وی تصریح کرد: سد عمارت بزرگترین سد خاکی و مهمترین سد استان اردبیل است و در حال حاضر با توجه به بارش های صورت گرفته، آب قابل توجهی در حال جریان است.

استاندار اردبیل گفت: آبگیری این سد باید در طول سالیان گذشته صورت می گرفت ولی متأسفانه به دلیل غفلت هایی این امر مهم و حیاتی به موقع انجام نشده است.

عاملی افزود: در ماه های اخیر با اقدامات شبانه روزی دستگاه های اجرایی 2 استان اردبیل و آذربایجان شرقی در حوزه آب منطقه ای، فرمانداران و دیگر بخش های اجرایی، مسائل اجتماعی و تملک اراضی در حال رفع است و تا اواسط ماه آینده آبگیری سد به شکل قطعی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به حل مسائل تملک و اسکان اهالی منطقه سد عمارت خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به استان اردبیل مبلغی به منظور تملک اراضی منطقه سد عمارت و یک هزار و 500 میلیون ریال در راستای جابجایی و ساخت مسکن برای اهالی ساکن محدوده سد عمارت اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تملک و اسکان اهالی منطقه سد عمارت مرتفع شد

مشکل تملک و اسکان اهالی منطقه سد عمارت مرتفع شد