مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-10اقتصادي

بانک ها ملزم به تامین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومین هستند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: بانک ها ملزم به همکاری با دستگاه های متولی در تامین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومین آذربایجان غربی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، یاسر رهبردین امروز در جلسه ستاد تامین مسکن محرومین استان اظهار داشت: دولت سیزدهم رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد بانک ها و دستگاه های متولی در تامین مسکن برای محرومان در سال گذشته، گفت: بانک ها ملزم به همکاری با دستگاه های متولی در تامین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومین آذربایجان غربی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روانسازی تامین تسهیلات ساخت مسکن برای محرومین ضرورت دارد اذعان کرد: با ساماندهی سازوکار تامین مسکن برای محرومین، از هم اکنون برای ساخت مسکن محرومان در سال 1401، برنامه ریزی لازم انجام شود.

رهبردین خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم  محرومیت زدایی می باشد و مجموعه دولت در آذربایجان غربی در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی، رسیدگی به مسائل و مشکلات محرومین را در اولویت کاری خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها ملزم به تامین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومین هستند

بانک ها ملزم به تامین تسهیلات برای ساخت مسکن محرومین هستند