مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-10اقتصادي

افزایش 100 درصدی عوارض ساختمانی در مرحله صدور پروانه و نظارت فنی


عضو شورای شهر تهران در پنجاه و هفتمین جلسه شورا به افزایش 100 درصدی عوارض ساختمانی در مرحله صدور پروانه و نظارت فنی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، صد میلیارد تومان اعتبار غیرنقدی شهرداری، 470 میلیارد تومان از ردیف اعتبار تملک سرمایه ای و 10 میلیارد تومان هم قرار بود نقدی به شرکت پرداخت شود.

امانی تاکید کرد: از 19 دی ماه سال گذشته این قرارداد آماده امضا و اجرایی شدن بوده که متأسفانه تا امروز نهایی نشده و امضا نگردیده است.

پرسش من این است که کدام پروژه اولویت دار در تهران از حمل و نقل عمومی مهم تر است و در حمل و نقل عمومی کدام سیستم از مترو مهم تر و حیاتی تر است؟ چرا باید بیش از سه ماه یک قرارداد در کش و قوس بروکراسی اداری معطل بماند آن هم در شورا و شهرداری که عنوان مدیریت جهادی و انقلابی را یدک می کشد؟ متأسفانه موفق نشده ایم متروی تهران را از بحران به ارث رسیده از دوره پیش پس از هفت ماه عبور دهیم و انبارهای این شرکت همچنان خالی است.

وی عنوان کرد: یکی از لوایحی که شهرداری تهران به شورای ششم تقدیم کرد و در شورا با اصلاحات جزیی به تصویب رسید عوارض ساخت و ساز سال 1401 بود و حتی در کمیسیون تلفیق فرمانداری هم با دفاع خوبی که انجام گرفت بدون هیچ گونه تغییری به تأیید رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100 درصدی عوارض ساختمانی در مرحله صدور پروانه و نظارت فنی

افزایش 100 درصدی عوارض ساختمانی در مرحله صدور پروانه و نظارت فنی