مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-10اجتماعي

هوای استان سمنان ناسالم/ شاخص به 101 تا 120 واحد رسید


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان بابیان اینکه شاخص آلودگی هوای استان به وضعیت نارنجی رسیده است، گفت: شاخص آلودگی هوای استان بین 101 تا 120 واحد است.

- بهرامعلی ظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به ریز گردهای حاکم بر آسمان استان سمنان بابیان اینکه شاخص آلودگی هوای استان سمنان برای رو یکشنبه بین 101 تا 120 واحد رسید، ابراز داشت: این به معنای وضعیت نارنجی و ناسالم بودن هوا برای گروه های حساس است.

وی بابیان اینکه کودکان، سالمندان، بانوان باردار و بیماران قلبی و ریوی تا عادی شدن شرایط جوی نباید در فضای باز تردد کنند، افزود: با توجه به آلوده بودن هوا گروه های پرخطر باید تا جای ممکن در خانه بمانند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان به مصوبه استانداری مبنی بر تعطیلی صنایع آلاینده استان تا اطلاع ثانوی اشاره کرد و ابراز داشت: واحدهای آلاینده در استان رصد و در صورت عدم رعایت استانداردها با آن ها برخورد و درنهایت پلمپ می شوند.

ظاهری بابیان اینکه توده گردوغبار و افزایش غلظت آلاینده ها دو رو متوالی در استان ماندگار شده است، اضافه کرد: انجام فعالیت های ورزشی در هوای باز به مردم استان سمنان توصیه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای استان سمنان ناسالم/ شاخص به 101 تا 120 واحد رسید

هوای استان سمنان ناسالم/ شاخص به 101 تا 120 واحد رسید