مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-10ورزشي

پیش بینی کسب 3 مدال طلا آزادکاران ناشنوا در المپیک برزیل


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان گفت: با تمرینات خوبی که آزادکاران ناشنوا پشت سر گذاشته اند، امید به کسب 2 تا 3 مدال طلا در المپیک برزیل داریم.

- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان گفت: با تمرینات خوبی که آزادکاران ناشنوا پشت سر گذاشته اند، امید به کسب 2 تا 3 مدال طلا در المپیک برزیل داریم.

رضا لایق در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت آزادکاران ناشنوا برای شرکت در المپیک برزیل، اظهار کرد: برای آماده سازی آزادکاران ناشنوا جهت شرکت در المپیک، 8 مرحله اردو پیش بینی کرده بودیم که 5 مرحله اردو در قزوین و اصفهان برگزار شد و ششمین اردو در کرمانشاه در شرایط بسیار خوبی از نظر تغذیه، اسکان، امکانات و برخوردار بودن از حریف تمرینی برگزار شد که بسیار راضی کننده و در شان ورزشکاران المپیکی بود.

وی گفت: تا زمان اعزام کشتی گیران به المپیک دو اردو دیگر پیش بینی شده که به دلیل حساسیت بالا این اردوها در تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان با بیان این که مسئولان باید حمایت ویژه ای از ورزشکاران ناشنوا داشته باشند، خاطرنشان کرد: برای ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران ناشنوا باید مسوولان حمایت ویژه ای از آنها به ویژه در 2 اردوی پایانی داشته باشند تا با روحیه مضاعفی در المپیک حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کسب 3 مدال طلا آزادکاران ناشنوا در المپیک برزیل

پیش بینی کسب 3 مدال طلا آزادکاران ناشنوا در المپیک برزیل