مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:522022-04-10اجتماعي

اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در اراضی عباس آباد


سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک از اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در اراضی عباس آباد خبر داد.

- ، یعقوب آزاده دل گفت: سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند از ابتدای سال جدید با همکاری شرکت نوسازی اراضی عباس آباد برای آشنایی بیشتر شهروندان و همچنین تحلیل رفتار آنان در استفاده از این شیوه، در مسیرهای مشخص به صورت آزمایشی در حال اجراست.

سرپرست معاونت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک با بیان اینکه برای اجرای این سامانه، شرکت ها و استارتاپ های متعددی مورد شناسایی و بررسی قرار گرفتند، تصریح کرد: با توجه به ضرورت استفاده از شیوه های حمل و نقلی پاک و نیاز شهروندان به بهره گیری از وسایل نقلیه کم حجم و در دسترس برای طی مسافت های کوتاه، سازمان حمل و نقل و ترافیک علاوه بر سیستم دوچرخه اشتراکی هوشمند، به کارگیری سایر روش های اشتراکی هوشمند را نیز در برنامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مشخصات و چهارچوب های فنی و ایمنی مورد نظر سازمان حمل و نقل و ترافیک، تنها یک شرکت توانست مجوز لازم را کسب کرده و در نوروز سال 1401 وارد فاز آزمایشی شود.

البته سایر شرکت های فعال در حوزه میکروموبیلیتی و حمل و نقل اشتراکی هوشمند همچنان می توانند برای اجرای سیستم حمل و نقلی خود در شهر تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در اراضی عباس آباد

اجرای آزمایشی سامانه موتور برقی اشتراکی هوشمند در اراضی عباس آباد