مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-10سياسي

اثر هنری شهید «محسن فخری زاده» رونمایی شد


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: اثر هنری شهید «محسن فخری زاده» با همکاری دو هنرمند برتر کشور و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید بزرگوار طراحی و اجرا و امروز رونمایی شد.

- ، رضا صیادی در حاشیه مراسم رونمایی دیوارنگاره شهید فخری زاده گفت: اثر فخر ایران با موضوع شهید محسن فخری زاده 7 آذرماه سال گذشته مصادف با سالگرد شهادت وی آغاز شد و امروز 20 فروردین ماه همزمان با روز فناوری هسته ای با حضور فرزند این شهید رونمایی شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه اثر شهید فخری زاده 500 مترمربع مساحت دارد، افزود: دو تن از هنرمندان مطرح و شناخته شده کشور برای خلق این اثر زحمات زیادی کشیدند؛ هنرمند نقاش علیرضا ذاکری طراح و عباس شاکری هم اجراکننده این اثر هستند.

وی با اشاره چرایی انتخاب اقدسیه برای طراحی و اجرای اثر شهید فخری زاده، عنوان کرد: این محل همجوار با منزل و خیابان شهید فخری زاده است و به همین دلیل تصمیم گرفته شد که در این نقطه این طرح اجرایی شود.

صیادی تاکید کرد: باعث افتخار است که توانستیم با اجرای این اثر نام و یاد شهید فخری زاده را زنده نگه داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: قرار است به مناسبت روز فناوری هسته ای یک اکران عمومی با عنوان فناوری هسته ای در زندگی ما چه کاربردهایی دارد در سطح شهر اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر هنری شهید «محسن فخری زاده» رونمایی شد

اثر هنری شهید «محسن فخری زاده» رونمایی شد