مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-10سياسي

مجلس به افزایش حقوق سربازان در قانون بودجه نظارت می کند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور نسبت به پرداخت حقوق سربازان مصوب لایحه بودجه 1401 ابراز امیدواری کرده و تأکید کردند: مجلس که نقش اصلی را در افزایش حقوق ها ایفا کرده، - بر حسن اجرای جزء الحاقی 3 تبصره 12 قانون بودجه نظارت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی نامه جمعی از نمایندگان در حمایت از سربازان جمهوری اسلامی و کمک به نیروهای مسلح جهت تقویب بنیه نظامی کشور را قرائت کرد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است: مسئله امنیت و اقتدار نظامی کشورمان به دلیل موقعیت ژئوپلیتیک ایران و تضاد تمدنی با هژمونی غرب، همواره مد نظر نمایندگان مردم در مجلس بوده و با هدف ارتقای کارایی نیروهای مسلح، همت خود را جهت حمایت و برطرف کردن مشکلات قانونی این عزیزان معطوف داشته ایم.

مردم و نمایندگان مردم همواره قدردان زحمات نیروهای نظامی و انتظامی بوده و آرامش و آسایش خانواده ها را مدیون جانفشانی های این عزیزان می دانند.

از سوی دیگر، با توجه به نقش بسزای سربازان جان بر کف در دفع ناامنی از کشور و ایجاد امنیت پایدار، رفع نیازهای اولیه سربازان، و تامین شرایط مناسب جهت ایفای نقش مقدس سربازی باید در اولویت دولت ها قرار گیرد که یکی از مهم ترین دغدغه ها و نارضایتی سربازان، عدم پرداخت حقوق کاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به افزایش حقوق سربازان در قانون بودجه نظارت می کند

مجلس به افزایش حقوق سربازان در قانون بودجه نظارت می کند