مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-10سياسي

همایش بین المللی «فتنه تکفیر و لزوم وحدت امت اسلام» برگزار می شود


دبیر همایش بین المللی فتنه تکفیر و لزوم وحدت امت اسلام گفت: فردا همزمان با هفتمین روز حادثه حرم رضوی این همایش در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سید زهیر مجاهد با بیان اینکه این همایش با حضور علما و شخصیت هایی از ایران و افغانستان با محوریت لزوم اتحاد مسلمانان در مقابله با فتنه تکفیر برگزار می شود، اظهار کرد: این همایش با احترام به مقدسات همه مذاهب اسلامی طرح ریزی شده است.

دبیر همایش بین المللی فتنه تکفیر و لزوم وحدت امت اسلام افزود: نخستین هدف ما این است که ریشه های افکار تکفیری را بیشتر شناخته و با دلایل منطقی به آنها پاسخ دهیم تا جوانان، فریب رهبران جاه طلب گروههای تکفیری را نخورند و با اهداف مستکبران برای دامن زدن به تکفیر آگاه شوند.

وی با بیان اینکه دیگر هدف همایش این است که علمای اسلام با صدای واحد از گروه های تکفیری برائت جویند و دامن اسلام را از لوث تکفیری ها بشویند، گفت: باید اعلام کنیم آنان که اسلام را دین قساوت و خونریزی و ویرانی و خشونت معرفی می کنند از ما نیستند.

حجت الاسلام مجاهد افزود: اینها بهانه به دست اسلام ستیزان داده و سبب گسترش اسلام هراسی در جهان و دوری ملت های مسلمان از یکدیگر می شوند در حالی که اسلام دین رحمت و محبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی «فتنه تکفیر و لزوم وحدت امت اسلام» برگزار می شود

همایش بین المللی «فتنه تکفیر و لزوم وحدت امت اسلام» برگزار می شود