مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-10بين الملل

تل آویو در حال بررسی انجام عملیات گسترده در جنین


وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که این وزارتخانه در حال بررسی انجام عملیاتی مشابه عملیات موسوم به «دیوار دفاعی» در شهر جنین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، عامیر بارلیو وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مدعی شد که نهادهای امنیتی این رژیم در حال بررسی انجام عملیاتی در شهر جنین همچون عملیات دیوار دفاعی که در سال 2002 در کرانه باختری انجام شد، هستند.

عملیات دیوار دفاعی عملیاتی است که رژیم صهیونیستی در سال 2002 و در جریان انتفاضه دوم و پس از عملیات استشهادی یک عضو حماس در شهر نهاریا که بیش از 30 کشته و 140 زخمی از صهیونیست ها در پی داشت آغاز شد؛ در این عملیات 40 روزه بیش از 497 فلسیطینی به شهادت رسیده و 1447 نفر دیگر زخمی شدند.

همزان با این سخن وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نیروهای نظامی این رژیم بامداد امروز نیز وارد بخش شرقی اردوگاه جنین شده و حداقل سه نفر را بازداشت کرده و با خود بردند.

از صبح امروز نیز تاکنون طبق گزارش رسانه های صهیونیستی، 11 فلسطینی در مناطق جنین و طولکرم در کرانه باختری طی درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدندذ همزمان ارتش رژیم اشغالگر قدس با خودروهای زرهی و نیروهای ویژه به شهرک یعبد در حد فاصل شهر جنین و طولکرم یورش برده و اقدام به بازرسی خانه به خانه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو در حال بررسی انجام عملیات گسترده در جنین

تل آویو در حال بررسی انجام عملیات گسترده در جنین