مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-10سياسي

پیگیر مسائل صنعت در سطوح ملی و استانی هستیم


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از اهتمام ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و شهرک های صنعتی خبر داد و گفت:مسائل و مشکلات موجود در دو سطح استانی از طریق دستگاه های اجرایی استان و سطح ملی از طریق حضور در وزارت خانه ها و نهاد های دولتی پیگیری می شود.

- روح الله نجابت در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران، با بیان اینکه اکثر مشکلات و چالش های شهرک صنعتی بزرگ شیراز و واحدهای صنعتی با راهکارهای اجرای آن را توسط گروه کارشناسی، احصا و دسته بندی شده است، گفت:حضور مستمر در شهرک های صنعتی شیراز و زرقان و بازدید از واحدهای صنعتی برای امسال برنامه ریزی شده تا بتوانیم به صورت میدانی و باحضور مدیران دستگاه های اجرایی به رفع مشکلات تولید بپردازیم.

به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی فارس، نجابت بااشاره به مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه گذاران گفت: امیدواریم با هم افزایی دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت نمایندگان در مجلس و نیز کمک و همراهی صنعتگران بتوانیم گام های مناسبی برای اعتلای صنعت فارس برداریم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس نیز با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشور نیازمند توجه ویژه است، گفت: در این زمینه با اولویت بندی مشکلات، طرح های توسعه و تکمیل زیرساخت ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مسائل صنعت در سطوح ملی و استانی هستیم

پیگیر مسائل صنعت در سطوح ملی و استانی هستیم