مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-10ورزشي

ایران قید میزبانی جام جهانی فوتسال را زد/ کوبیدن بر طبل توخالی!


باوجود اینکه ایران برای میزبانی جام جهانی 2024 فوتسال اعلام آمادگی کرده بود، پیگیری این موضوع در همان مراحل اولیه در فدراسیون فوتبال متوقف شد.

- ، مهرماه سال گذشته و در زمان ریاست شهاب الدین عزیزی خادم بر فدراسیون فوتبال بود که ایران برای گرفتن میزبانی جام جهانی 2024 فوتسال اعلام آمادگی کرد.

در آن زمان، حسین شمس که رابطه نزدیکی با عزیزی خادم داشت خبر آمادگی ایران برای میزبانی در دوره بعدی جام جهانی فوتسال را رسانه ای کرد.

شمس در مصاحبه هایش تاکید داشت که ایران با داشتن سالن ها و هتل های استاندارد می تواند فیفا را برای اعطای میزبانی به کشورمان قانع کند و فدراسیون فوتبال طرح برگزاری این مسابقات را با هماهنگی چند وزیر تدوین خواهد کرد.

با این حال ایجاد تغییرات در فدراسیون فوتبال و برکناری عزیزی خادم از ریاست این فدراسیون، سرنوشت میزبانی ایران در جام جهانی را هم کاملاً منتفی کرد؛ هر چند که با حضور عزیزی خادم هم هیچ اقدام عملی برای این کار انجام نشده بود.

خانه فوتسال ایران در کمپ تیم های ملی حسین شمس امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: حتی اگر آقای عزیزی خادم هنوز هم رییس فدراسیون فوتبال بود، باز هم بحث میزبانی در جام جهانی فوتسال به جایی نمی رسید چون او اصلاً فرصت رسیدگی به فوتسال را نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قید میزبانی جام جهانی فوتسال را زد/ کوبیدن بر طبل توخالی!

ایران قید میزبانی جام جهانی فوتسال را زد/ کوبیدن بر طبل توخالی!