مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:472022-04-10سياسي

توزیع روزانه 40 هزار بسته افطاری ساده در بین نمازگزاران حرم رضوی


 به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی، روزانه 40 هزار بسته افطاری ساده بین نمازگزاران حرم امام رضا(ع) توزیع می شود.

- مشهد ـ  به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی، روزانه 40 هزار بسته افطاری ساده بین نمازگزاران حرم امام رضا(ع) توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی، روزانه 40 هزار بسته افطاری ساده شامل اقلام نان، پنیر، خرما، حلوا شکری و کشمش نیز بین نمازگزاران در صفوف نماز مغرب و عشاء و در صحن ها و رواق های حرم مطهر توزیع می شود.

همچنین به همت آستان قدس رضوی و با مشارکت موکب های مردمی، روزانه بیش از پنج هزار افطاری ساده در موکب های امام رضایی برپا شده در جوار این بارگاه ملکوتی، توزیع می شود.

اجرای این برنامه با هدف پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی و با همکاری موکب های مردمی مشهد از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و همزمان با اقامه اذان مغرب و عشاء در 4 موکب که در جوار حرم مطهر برپا شده، افطاری های ساده توزیع می شود.

در این برنامه، سفره های اکرام با همکاری موکب ها و کفشداران حرم رضوی به ترتیب در باب الکاظم(ع) و باب الهادی(ع) گسترده می شود و در هر یک از این مکان ها از هزار و 500 زائر با افطاری ساده شامل حلیم، چای، خرما، پنیر، سبزی و نان پذیرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 40 هزار بسته افطاری ساده در بین نمازگزاران حرم رضوی

توزیع روزانه 40 هزار بسته افطاری ساده در بین نمازگزاران حرم رضوی