مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:272022-04-10پزشكي

بسترهای لازم را برای پوشش لباس دانشجویی فراهم خواهیم کرد


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسترهای لازم را برای ایجاد پوشش مناسب دانشجویان پزشکی فراهم خواهیم کرد تا بتوانند لباس هایی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

- عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به تولید لباس ملی در حوزه دانشجویی، گفت: اگر بتوانیم با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس در وزرت ارشاد بتوانیم عرضه یک سری لباس های خوب و متناسب با فضای دانشگاه و دانشجو و رشته های علوم پزشکی و خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان تهیه کنیم و با قیمت مناسبی همراه با تخفیف های ویژه در اختیارشان قرار دهیم، اتفاق مثبتی را در این حوزه رقم زده ایم.

وی افزود: می توان در نمایشگاه های مد و لباس، عرضه خوبی در حوزه لباس دانشجویی متناسب با فضای دانشگاه داشت و هم آنکه بتوان تشویق های لازم را برای استفاده از لباس مناسب را ایجاد کرد.

ما تلاش خواهیم کرد تا بسترهای لازم را فراهم کنیم و دانشجویان یکسری از کدهای پوشش را رعایت کنند و به مرور دانشجویان یکسری از لباس هایی که تناسبی با فضای علم و آموزش و درمان را ندارند، خودشان کنار بگذارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارتخانه تلاش خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسترهای لازم را برای پوشش لباس دانشجویی فراهم خواهیم کرد

بسترهای لازم را برای پوشش لباس دانشجویی فراهم خواهیم کرد