مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-10اقتصادي

تخریب بیش از 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در «نقنه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله مظاهری مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در حاشیه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز با بیان اینکه در سال گذشته هماهنگی و جلسات مقرر شد ساخت و سازهای بروجن تعیین تکلیف و اعمال قانون شوند، اظهار کرد: به همین منظور در جلسه ای دستور بررسی طرح موسوم به دیم کاران نقنه در مساحت 210 هکتاری صادر شد.

وی گفت: این طرح بیش از 100 هکتار ساخت و ساز غیرمجاز دارد و قرار شد افراد حقیقی برای اصلاح این وضعیت به جهاد کشاورزی مراجعه کنند اما با گذشت بیش از یک ماه هیچ اقدامی انجام نگرفت.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اراضی ملی که به طور اجاره ای در اختیار افراد حقیقی قرار می گیرد در جهت بهره برداری از یک طرح مهم بوده یعنی زمین همراه با یک کتابچه که شامل نوع و اجرای طرح است به فرد حقیقی داده می شود که باید طبق طرح اقدام شود و اگر نیازمندی دارند که در کتابچه اعلام نشده باید اعلام کنند که اگر با قوانین همخوانی داشت اصلاح شود.

مظاهری با بیان اینکه امروز 100 مورد ساخت و ساز طرح موسوم به دیم کاران نقنه در مساحت 210 هکتاری تخریب شد که هیچ کدام مجوزات لازم را نداشتند، ابراز کرد: تخریب ساخت و سازها ناراحت کننده است زیراکه مردم هزینه کرده اند البته بسیاری از این اتفاقات به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بیش از 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در «نقنه»

تخریب بیش از 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در «نقنه»