مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-10سياسي

معتمدین محلات در رفع معضلات اجتماعی اثرگذار هستند


سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: نظر معتمدین، نخبگان و فعالان حوزه های مختلف در روند برنامه ریزی و پیشرفت شهرستان اهمیت داشته و برگزاری نشست های هم اندیشی با این اقشار می تواند مسئولان را در رفع سریع تر مشکلات و معضلات اجتماعی یاری رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرمانداری قرچک صبح امروز در جمع معتمدین محلی شهرستان قرچک، اظهار کرد: برای رشد قرچک در شاخص های عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و غیره برنامه هایی در دست اجرا است و علاوه بر این، تحقق شعار سال مسئله ای اولویت دار محسوب می شود.

وی گفت: پیشران های ما بر اساس سند تحول دولت مردمی مشخص بوده و در حوزه های تولید و اشتغال، سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت ها، امور اجتماعی و سلامت، آموزش، فرهنگ و هنر، نظام اداری و ارتقای امنیت خواهد بود.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: شناسایی بهتر مشکلات، حضور در محلات مختلف شهری و روستایی را در دستور کار قرار داده و با مشاهده این مشکلات و مطالبات بیان شده از سوی مردم، این موضوع بهتر درک می شود که رفع بخشی از معضلات در گروی اعتبارات و بودجه نیست؛ بلکه پیگیری مجدانه، تعامل بین ادارات و همکاری خود مردم چاره ساز است.

فاتحی نژاد بیان کرد: گروه های مردمی در احصای ظرفیت ها و فرصت ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین در حوزه فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدین محلات در رفع معضلات اجتماعی اثرگذار هستند

معتمدین محلات در رفع معضلات اجتماعی اثرگذار هستند