مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-10اقتصادي

دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب اعلام شد


مدیرعامل باغ کتاب توضیحاتی درباره دلایل عدم فعالیت سینماهای این باغ ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محسن جلالی فراهانی درباره دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب اظهارداشت: قرارداد بهره برداری ازمجموعه سینماهای باغ کتاب B.

O.

T نبوده است، همچنین روزی که مجموعه باغ کتاب در سال 96 به بهره برداری عمومی رسید، به دلیل کامل نبودن کل مجموعه بدون مجموعه سینماهای آن افتتاح شد.

وی با بیان اینکه شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران متولی تکمیل پروژه باغ کتاب بوده است، افزود: در طول این سال ها سینماهای باغ کتاب تکمیل شد و بهره برداری از این سینماها به عنوان هزینه ای که پیمانکار مربوطه برای تجهیزات کرده بود؛ به وی داده شد.

مدیرعامل باغ کتاب با اشاره به اینکه قرارداد بهره برداری پیمانکار 3 ساله منعقد شده بود، ادامه داد: با ورود سازمان بازرسی کل کشور به این قرارداد، اعلام شد که قرارداد مذکور ابهام دارد و در صورت جلسه های این سازمان به این مساله اشاره شد که باید پایان این قرارداد از سوی شهرداری تهران اعلام شود.

وی بیان کرد: براساس این تصمیم نیز سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران به صورت یک طرفه پایان این قرارداد را به بهره بردار اعلام کرد که مدت زمانی طول کشیده است تا بهره بردار اقدام به تخلیه سینماها کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب اعلام شد

دلایل عدم فعالیت سینماهای باغ کتاب اعلام شد