مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-10سياسي

عملکرد متعهدانه صیاد شیرازی چراغی راهنما است


رفتار و عملکرد متعهدانه شهید سپهبد صیاد شیرازی یک چراغ رهنما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار در گرامیداشت مراسم سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید سپهبد صیاد شیرازی در دهه چهل و پنجاه وارد ارتش شد، اما چون از اجزا همین مردم بود در خدمت نظام ستمشاهی قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد هیچگاه حتی پس از شهادتش متوقف نشد، گفت: شهید صیاد شیرازی همه عمرش در خدمت مردم و اسلام بود.

استاندار لرستان بیان کرد: شهید صیاد شیرازی اهل خطه فارس و ایل قشقایی بود اما پدرش به واسطه شغل نظامی در همه جا بود و همین هم فرصتی برای شهید صیاد شیرازی شد به طوری که رد پای این شهید والا مقام را می توان در همه جا از کردستان گرفته تا خوزستان و اصفهان دید.

زیویار با بیان اینکه شهید سپهبد صیاد شیرازی به معنای واقعی شهید شاخص بود، افزود: او به دلیل فرهنگ و تربیتی که در آن به نحو احسن بزرگ شده بود از همه فرصت ها خوب استفاده کرد.

وی به تعبیر یک نشریه فرانسوی در خصوص سپهبد صیاد شیرازی زمانی که به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش انتخاب شده بود، اشاره کرد و گفت: این نشریه می گوید: کلید پیروزی به تانک و موشک نیست بلکه به اعتقاد به خدا بستگی دارد، این متخصص توپخانه که امروز سکاندار فرماندهی نیروی زمینی ارتش گرفته از فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد متعهدانه صیاد شیرازی چراغی راهنما است

عملکرد متعهدانه صیاد شیرازی چراغی راهنما است