مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-10اقتصادي

طرح «عیدانه» پلیس راهور کلید خورد/ ترخیص خودرو و موتورهای توقیفی با شرایط ویژه


رییس پلیس راهور انتظامی کشور از طرح عیدانه پلیس برای ترخیص خودرو و موتورهای توقیفی با شرایط ویژه و اقساطی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور انتظامی کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه به آمار خودروها و موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های کشور اشاره و اظهار داشت: پلیس راهور با اجرای طرح عیدانه که از عید نوروز شروع و تا عید فطر ادامه دارد طرح ترخیص خودرو و موتورهای توقیفی را با شرایط ویژه در دستور کار دارد.

وی گفت: در این طرح جریمه دو برابری  خودرو و موتور های توقیفی بخشیده شده و باید مالکان این دست از وسایل اصل جریمه را بپردازند آن هم به صورت اقساطی؛ همچنین پرداخت عوارض و موارد دیگر حذف شده تا مالکان وسایل نقلیه فقط با پرداخت دیون دولتی وسایل خود را ترخیص کنند .

سردار هادیانفر با بیان این مطلب که 56 درصد از خودروهای توقیفی درگیر مسائل قضایی از جمله مهریه و ارث و غیره هستند اعلام کرد: در سال جدید ابلاغ کرده ایم که توقیف ها به حداقل ممکن برسد و فقط تخلفات حادثه ساز و دستورات توقیف و قضایی منجر به انتقال خودروها به پارکینگ ها شود.

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر 132 هزار خودرو و 367 هزار موتورسیکلت در پارکینگ ها مانده است که 53 درصد توقیف خودرو و 84 درصد توقیف موت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «عیدانه» پلیس راهور کلید خورد/ ترخیص خودرو و موتورهای توقیفی با شرایط ویژه

طرح «عیدانه» پلیس راهور کلید خورد/ ترخیص خودرو و موتورهای توقیفی با شرایط ویژه