موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-10سياسي

تلاش برای تأمین حق آبه سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر


در خصوص تامین حق آبه به منظور جلوگیری از ورود آسیب به سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر گفت: بر اساس قوانین و پرونده ثبت جهانی تامین حق آبه سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر جزو تعهدات وزارت نیرو است.

- ایسنا/خوزستان معاون میراث فرهنگی خوزستان گفت: در خصوص تامین حق آبه به منظور جلوگیری از ورود آسیب به سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر گفت: بر اساس قوانین و پرونده ثبت جهانی تامین حق آبه سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر جزو تعهدات وزارت نیرو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا حسینی بروجنی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد اظهار کرد: آثاری که با آب عجین شده اند تا زمانی که با آب درگیر هستند مشکلی نخواهند داشت و دچار آسیب های کمتری می شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل خشکسالی های اخیر و احداث سدها در بالادست، حق آبه این سازه ها کاهش یافته و به بدنه سازه ها آسیب هایی وارد شده است.

حسینی بروجنی بیان کرد: با این وجود همچنان با انجام مرمت ها و حفاظت های سالانه در حال تلاش برای به حداقل رساندن آسیب ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شوری آب نیز مزید بر علت شده و بخشی از فرسایش را تشدید کرده است که در این زمینه مکاتبات فراوانی با وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان داشتیم و تا حد امکان کمک کردند تا کمترین آسیب را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تأمین حق آبه سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر

تلاش برای تأمین حق آبه سازه های آبی ـ تاریخی شوشتر