مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-10سياسي

آغاز بکار هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد


هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد با عرضه دو هزار عنوان کتاب قرانی و محصولات و توانمندی های فعالان این بخش در حسینیه سید محمد آقا آغاز بکار کرد.

- مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم از مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جهت برگزاری این نمایشگاه پس از دو سال تعطیلی قدردانی کرد و گفت: هر چه داریم از برکت قرآن است و فرهنگ چیزی جز ترویج مکتب آل الله و مفاهیم نورانی قرآن نیست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه عزم قلبی دستگاه های فرهنگی استان بر ترویج فرهنگ غنی قرآنی، اسلام و عترت است که این مهم، فرصت بزرگی بشمار می رود.

استاندار یزد در ادامه نمایشگاه های هر حوزه را ویترینی از دستاوردها و محصولات آن حوزه دانست و گفت: نمایشگاه قرآن یزد، ویترین فعالیت های قرآنی و موسسات قرآنی ماست و عزم ما بر حمایت از این حوزه است.

فاطمی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تربیت حافظان قرآن، اظهار کرد: یکی از برنامه های مورد پیگیری ما حل مسائل زیر ساختی و اعتباری موسسات قرآنی است منتها انتظار ما از آن ها، تربیت چهار هزار قرآن کریم به نیت چهار هزار استان در مدت چهار سال است و تمام حمایت های لازم را جهت تحقق این هدفگذاری انجام خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد

آغاز بکار هشتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی استان یزد