مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-10اجتماعي

نیمی از دانش آموزان بابلی واکسن کرونا دریافت کردند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تاکنون نیمی از دانش آموزان بابل به عنوان پرجمعیت ترین شهر دانش آموزی مازندران، دست کم یک دُز واکسن کرونا تزریق کردند و این روند باید شتاب گیرد.

- سیدعلی مظفرپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تراکم جمعیت دانش آموزی با حضوری شدن آموزش در کلاس های درس، اهمیت و ضرورت سرعت بخشی تزریق واکسن کرونا در این گروه را بیشتر کرده است.

مظفرپور ادامه داد: خانواده ها اطمینان داشته باشند که تزریق واکسن کرونا یکی از مهمترین راه مقابله با این ویروس است و فرزندان دانش آموز خود را برای تزریق واکسن تشویق کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: از مجموع 82 هزار و 125 دانش آموز در مدارس بابل که بیشترین آمار دانش آموز در شهرهای مازندران محسوب می شود، 43 هزار و 765 دانش آموز دست کم یک دز واکسن کرونا را تزریق کردند.

مظفرپور ادامه داد: همچنین 34 هزار و 954 دانش آموز بابلی توانستند هر 2 دز واکسن کرونا را تزریق کنند که این آمار نیز باید افزایش یابد.

وی اظهار کرد: مراکز واکسیناسیون بابل محدودیتی برای حضور دانش آموزان برای تزریق واکسن کرونا ندارند و واکسن های سینوفارم و پاستور به این دانش آموزان تزریق می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: از جمعیت 464 هزار و 739 نفری بالای 12 سال بابل بیش از 90 درصد، دست کم یک دز واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از دانش آموزان بابلی واکسن کرونا دریافت کردند

نیمی از دانش آموزان بابلی واکسن کرونا دریافت کردند