مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-10اقتصادي

میوه های رسیده روی درختان پلی برای میزبانی از آفت مگس میوه


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام اینکه میوه های رسیده روی درختان پلی برای میزبانی مگس میوه محسوب می شود، گفت: برداشت میوه های رسیده روی درختان موجب جلوگیری از جولان آفت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالرحمن زاغی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه فصل شکوفه دهی درختان مثمر در استان فرا رسیده است، اظهار کرد: این روزها زمان مناسبی برای بیماری های لکه بری و خوشه گندم در مزارع مازندران است.

وی با بیان اینکه کشاورزان باید بحث مبارزه با بیماری های گندم را در دستور کار داشته باشند، گفت: مبارزه با بیماری های گندم، نقش به سزایی در افزایش عملکرد گندم در استان خواهد داشت.

مدیرحفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی مازندران بیان کرد: توصیه اکید به کشاورزان این است که با کارشناسان حفظ نباتات و مشاوران جهادکشاورزی مشورت کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه برداشت میوه های باقیمانده روی درخت برای کنترل آفت مگس مدیترانه مهم است، خاطرنشان کرد: تاکید ما این است تمامی میوه های رسیده، باید برداشت شود.

زاغی با اعلام اینکه میوه های رسیده روی درختان درواقع پل میزبانی برای مگس میوه محسوب می شوند، گفت: برداشت میوه های رسیده روی درختان موجب جلوگیری از جولان آفت مگس میوه شده که ممکن است برو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میوه های رسیده روی درختان پلی برای میزبانی از آفت مگس میوه

میوه های رسیده روی درختان پلی برای میزبانی از آفت مگس میوه