مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-10پزشكي

دارو در داروخانه های هلال احمر با کمترین سود عرضه می شود


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر با بیان اینکه اکنون در تمام استان های کشور حداقل یک داروخانه هلال احمر داریم،گفت:در این داروخانه ها حاشیه سود بسیار کمی از دارو دریافت می کنیم ؛ - پیمان نامدار، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس درباره توسعه داروخانه های هلال احمر در کشور ،بیان داشت: بر اساس تفاهم نامه، مجوز داروخانه ها از طریق سازمان غذا و دارو داده می شود.

وی ادامه داد: اکنون در تمام استان های کشور حداقل یک داروخانه هلال احمر داریم؛البته به جز چهارمحال بختیاری که پیگیر هستیم.

در تنکابن مازنداران، مهاباد، خلخال، رفسنجان، سیرجان و داروخانه کیش 6 داروخانه ای هستند که در شهرستان های تابعه وجود دارند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر تصریح کرد: مطالبات زیادی داریم تا در شهرستانها داروخانه راه اندازی کنیم که این موضوع اول منوط  به هلال احمر بوده که بر اساس نیاز سنجی و ارزیابی منطقه مورد نظر است؛دوم، مربوط به گرفتن مجوز از کمیسیون ماده 20 وزارت بهداشت است.

نامدار خاطرنشان کرد:اکنون این موضوع به نتیجه نرسیده که آیا نیاز به داروخانه وجود دارد؛ به طوری که در برخی مناطق کمیسیون ماده 20 نظر بر این دارد جلسات بیشتری در این خصوص برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارو در داروخانه های هلال احمر با کمترین سود عرضه می شود

دارو در داروخانه های هلال احمر با کمترین سود عرضه می شود