مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-10دانش

اسکان دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر آغاز شد


با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه از امروز آغاز می شود و تا 24 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس و با توجه به حضوری شدن آموزش در دانشگاه های کشور و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بازه زمانی اسکان دانشجویان کارشناسی این دانشگاه از امروز آغاز می شود.

با اعلام این دانشگاه، اسکان نیمسال جاری تا پایان خرداد ماه 1401 و بصورت عادی (100درصد ظرفیت اسمی اتاق ها) مطابق با منشور حقوق دانشجویی خواهد بود.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرده که آن دسته از دانشجویان این دانشگاه که تاکنون در سامانه صندوق رفاه وزارت علوم پرونده تشکیل نداده اند، لازم است با مراجعه به سامانه bp.

swf.

ir نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

روند درخواست خوابگاه به این نحو است که دانشجویان متقاضی خوابگاه حتما بایستی از طریق پرتال آموزشی (منوی درخواست خوابگاه) درخواست خود را ثبت نمایند.

درخواست ها پس از ثبت دانشجو جهت بررسی و تایید به اداره امور خوابگاه ها ارجاع خواهد شد.

پس از طی مراحل فوق، متقاضیان محترم می بایست در تاریخ مقرر، طبق جدول زمان بندی صفحه بعد، به اداره امور خوابگاه ها مراجعه نموده و پس از تایید اولیه درخواست در اداره، با اخذ کارت الکترونیک واکسیناسیون (از سامانه vcr.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر آغاز شد

اسکان دانشجویان کارشناسی دانشگاه امیرکبیر آغاز شد