مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-10ورزشي

3 رویداد بین المللی کشتی در مازندران برگزار می شود


رییس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه سه رویداد مهم بین المللی کشتی در استان برگزار می شود، خواستار بهره گیری از ظرفیت ها برای برپایی مطلوب آن شد.

- ، عسکری محمدیان صبح یکشنبه در جلسه برگزاری سه رویداد مهم کشتی در معاونت سیاسی استانداری مازندران اظهار کرد: ما سه رویداد بزرگ کشتی را در پیش داریم که برای ورزش مازندران با این سابقه درخشان اتفاق خوبی است.

وی ضمن خرسندی از قهرمانی کشتی گیران مازندران در مسابقات جهانی اسلو نروژ، افزود: این حرکت اتحادیه جهانی کشتی را وادار کرد تا در سایت خود این جمله که یک استان آن هم مازندران توانست به تنهایی 25 درصد از مدال های جهانی مسابقه رو به خود اختصاص بدهد را درج کند، و شاید بتوانیم سال های سال این افتخار را به یدک بکشیم .

محمدیان تصریح کرد: خرسندیم که چهل و دومین دوره از جام جهان پهلوان غلامرضا تختی در شهر تنکابن مازندران برگزار می شود البته این ششمین باری است که استان میزبان برگزاری این جام است، ما تجربه بسیار خوبی را در برگزاری رویدادها داریم، در بحث فنی همیشه باقدرت بودیم اما در حوزه پشتیبانی و مالی مشکل داشتیم.

رییس هیئت کشتی استان مازندران با بیان اینکه امروز مازندران در جایگاهی قرار داد که روند برگزاری این سه رویداد مهم است، تاکید کرد: از این رو همه دستگاه ها باید بسیج شوند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 رویداد بین المللی کشتی در مازندران برگزار می شود

3 رویداد بین المللی کشتی در مازندران برگزار می شود