مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-10اقتصادي

دستگاه تنظیم امواج مغزی توسط مخترعان ایرانی و همکاری مهندسان نروژی اختراع شد


دستگاه تنظیم امواج مغزی ( با شدت میدان زیر 150 میکرو تسلا ) برای اولین بار در دنیا توسط مخترعان ایرانی و همکاری مهندسانی از کشور نروژ طراحی و ساخته شد .

- مخترح دستگاه تنطیم امواج مغزی با بیان اینکه این دستگاه در راستای رفع اضطراب و استرس و افزایش تمرکز هنگام مطالعه و کاهش تصادفات ناشی از خواب آلودگی رانندگان، برای نخستین بار در دنیا طراحی و ساخته شده است، گفت: برای این دستگاه حدود 10میلیارد و 800 میلیون تومان طی 6 سال هزینه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک انتقال پیام های عصبی در مغز و تخلیه بارالکتریکی درون سلول های عصبی زمینه ساز دریافت (تحریک های عصبی) و تحلیل (ارایه پاسخ های رفتاری و احساسی ) است.

انجام این فعل و انفعالات در هربخش از سلول های مغزی، طول موج های مغناطیسی خاصی را ساطع می کند.

امروزه با شناسایی و مطالعه دقیق این طول موج ها و سلول های ساطع کننده، این ظرفیت بوجود آمده تا با انجام مداخلاتی، سطحی از تاثیر گذاری در عملکرد سلول­ ها را شاهد باشیم.

شرکت پارسه صنعت اندیشه اهورایی با اتکا به دانش، تخصص و تجارب خود و همکاران ارزنده در حوزه های روانشناسی، روانپزشکی، الکترونیک، علوم تربیتی، مهندسی پزشکی و نورولوژی اقدام به طراحی و تولید دستگاه بتا وان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه تنظیم امواج مغزی توسط مخترعان ایرانی و همکاری مهندسان نروژی اختراع شد

دستگاه تنظیم امواج مغزی توسط مخترعان ایرانی و همکاری مهندسان نروژی اختراع شد