مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-10سياسي

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضعیف ترین عملکرد را دارد


نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در 5 سال گذشته ضعیف ترین عملکرد را در بین کلیه دستگاه های اجرایی استان اردبیل داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صدیف بدری صبح یکشنبه در جلسه شورای اداری بخش هیر با انتقاد از عملکرد اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار کرد: این دستگاه اجرایی در 5 سال گذشته ضعیف ترین عملکرد را در بین کلیه دستگاه های اجرایی استان اردبیل داشته و بسیاری از نیازهای این حوزه به خصوص در مناطق روستایی بی پاسخ مانده است.

وی افزود: در بودجه 1401 فرصت های مناسبی ایجاد شده است که از جمله این فرصت ها اختصاص 19 هزار میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای بخش های مختلف همچون بهسازی راه های روستایی، تأمین آب شرب روستایی و عشایری در استان اردبیل است.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان مربوطه با جدیت در جذب و به کارگیری این اعتبارات، در رفع مشکلات و دغدغه های هم استانی ها با ما همکاری کنند.

بدری همچنین ضمن دریافت گزارش عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و تطبیق آن با مصوبات بازدیدهای سال گذشته از یک به یک روستاهای بخش هیر موارد لازم در ارتباط با برخی نواقص و کم کاری ها را به مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضعیف ترین عملکرد را دارد

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضعیف ترین عملکرد را دارد