مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-10اقتصادي

سفرهای نوروز بیشتر چادرخوابی بود


رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران آمار سفرهای نوروزی را مبالغه آمیز دانست و گفت: از آن 50 میلیون نفرشب اقامت که آمار دادند، - چند نفر واقعا گردشگر بودند و درآمدزایی داشتند؟ بیشتر مردم که چادر زدند و با اتومبیل شخصی سفر رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حرمت الله رفیعی با انتقاد از مداخله دولت در تشکل زایی و تورگردانی، درباره تور جام جهانی ، شکایت های مسافران و فعالیت آژانس نماها، و مالیات بر ارزش افزوده در پروازهای خارجی توضیحاتی داد.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی با اشاره به رکود و بی توجهی که به صنعت گردشگری در دو سال گذشته شده و آن را به صنعتی مظلوم تبدیل کرده است، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: گردشگری مثل گوسفند عزا و عروسی شده است، همه می خواهند از این صنعت به جایگاه بالا دست پیدا کنند.

کرونا تعداد آژانس های گردشگری را نصف کرد او درباره اثرات کرونا بر دفاتر خدمات مسافرتی، گفت: بیش از 50 درصد دفاتر تا کنون آسیب دیده اند و تعداد زیادی نیروی انسانی درحالی از این صنعت خارج شده اند که بازگشتی برای آن ها متصور نیستیم، به طوری که یکی از شرکت های گردشگری حدود یک ماه است آگهی جذب نیروی کار منتشر کرده است، اما فقط دو نفر مراجعه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نوروز بیشتر چادرخوابی بود

سفرهای نوروز بیشتر چادرخوابی بود