مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-10اقتصادي

21 هزار تن محصولات شیلاتی در کرمانشاه تولید شد


با وجود خشکسالی حادث شده تولیدات شیلاتی استان در سال گذشته به بیش از 21 هزار تن رسید.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: با وجود خشکسالی حادث شده تولیدات شیلاتی استان در سال گذشته به بیش از 21 هزار تن رسید.

سیدفرزاد افضلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حالی که پیش بینی می شد میزان تولیدات شیلاتی استان در سال گذشته در حدود 23 هزار تن باشد، این هدفگذاری به دلیل خشکسالی و کاهش سطح منابع آبی استان محقق نشد و در نهایت 21 هزار و 105 تن انواع محصولات شیلاتی در استان تولید شد.

وی اضافه کرد: سال گذشته 13 هزار تن انواع ماهیان سردابی و 5500 تن انواع ماهیان گرمابی در استان تولید شد و مابقی تولیدات هم به تولیدات شیلاتی پروژه های پرورش ماهی در قفس، تولید آبزیان در آب های طبیعی و نیمه طبیعی و.

اختصاص داشت.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته پروژه های پرورش ماهیان سردابی استان خسارت زیادی از خشکسالی متحمل شدند، گفت: مزارع پرورش ماهی شهرستان دالاهو بیشترین خسارت را از خشکسالی دیدند.

وی یادآور شد: مزارع پرورش ماهی شهرستان دالاهو به دلیل کم شدن آب رودخانه الوند متاثر از خشکسالی با افت تولید مواجه شدند که خشکسالی در کنار اختصاص بخش هایی از آب برای آبیاری باغات شهرستان سبب شد فاز پایین پروژه پرورش ماهی پل دروازه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار تن محصولات شیلاتی در کرمانشاه تولید شد

21 هزار تن محصولات شیلاتی در کرمانشاه تولید شد