مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-10اقتصادي

گردوخاک دید افقی قصرشیرین را به 100 متر رساند


به گفته معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه توده گرد و غباری که بر جو استان حاکم است، دید افقی اکثر نقاط را کاهش داده، بگونه ای که دید افقی در قصرشیرین به 100 متر رسیده است.

- علی محمد زورآوند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توده گرد و غباری که طی روزهای اخیر جو استان را تحت تاثیر قرار داده، گفت: این توده باعث شده دید افقی در اکثر شهرهای استان خصوصا شهرهای مرزی کاهش یابد، بگونه ای که دید افقی در قصرشیرین به 100 متر، در سرپل ذهاب به 300 متر و در گیلانغرب به 500 متر رسیده است.

وی دید افقی تازه آباد را نیز 700 متر و دید اسلام آبادغرب را هزار متر اعلام کرد و افزود: دید افقی در کرمانشاه و روانسر نیز دو هزار متر ثبت شده است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در روز گذشته مبنی بر کاهش غلظت غبار تا امروز(21 فروردین)، عنوان کرد: متاسفانه عدم وزش باد باعث شده این توده گرد و غبار ساکن بماند و جابجا نشود.

زورآوند ابراز امیدواری کرد، امروز شاهد باز شدن هوا از سمت مناطق مرزی استان باشیم و خاطرنشان کرد: با گرم شدن هوا و نزدیک شدن به ظهر احتمالا توده گرد و غبار از سمت زمین بالاتر می رود و وضعیت دید هم بهتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوخاک دید افقی قصرشیرین را به 100 متر رساند

گردوخاک دید افقی قصرشیرین را به 100 متر رساند